ΠΕΡΠΑΤΩ:
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


walk:
somatic | city reframing
somatic city | reframing

laboratory for visual arts | department of architecture | university of patras


see map

21.6.08

Σχολιασμός Περπατημάτων_Αντιμετωπίζοντας την πόλη διαφορετικά

Περπάτημα 1: Κατεβαίνοντας το Μείλιχο.
Το περπάτημα ξεκίνησε περίπου από τη μέση του Μείλιχου, με στόχο ακολουθώντας την κοίτη, να φτάσουμε στο σημείο όπου το ποτάμι συναντάει τη θάλασσα. Λόγω της ποικιλίας της μορφής του ποταμού σχηματίσθηκαν ασυναίσθητα δύο ομάδες, από τις οποίες η μία ακολούθησε το νερό μέσα από την κοίτη, ενώ η άλλη ακολούθησε την πορεία των όχθεων, προσπαθώντας να κρατά πάντα οπτική επαφή με το νερό. Είναι ευνόητο ότι οι εμπειρίες που βίωσε η κάθε ομάδα ήταν ολοκληρωτικά διαφορετικές.  Η πρώτη ομάδα, διατήρησε σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής άμεση επαφή με το ποτάμι. Συνάντησε δυσκολίες στην προσπάθειά της να διαπεράσει τα φυσικά εμπόδια που έθετε το ποτάμι, έχοντας πάντα για οδηγό το νερό. Η εντονότερη εμπειρία για αυτήν ήταν οι διαφορετικές εικόνες που προσελάμβανε καθ’όλο το μήκος του χειμάρρου-συνάντησε από απόλυτα φυσικό τοπίο έως τμήματα που κάθε άλλο θύμιζαν παρά ποταμό.  Η δεύτερη ομάδα, είχε να αντιμετωπίσει δύο ταυτόχρονες και εξίσου έντονες δυσκολίες. Η μία έγκειται στην προσπάθειά της να διατηρήσει επαφή με το ποτάμι, είτε οπτική, είτε ακουστική και η άλλη στην προσπάθεια να μη χάσει το στόχο της πορείας. Οι όχθες του Μείλιχου, παρουσιάζουν μια πρωτόγνωρη ποικιλομορφία. Υπάρχουν σημεία που οι όχθες σχηματίζονται με φυσικό τρόπο-πράγμα που ήταν και αναμενόμενο-, υπάρχουν όμως και σημεία που η όχθη εξαφανίζεται, και το όριο του ποταμού σχηματίζεται είτε από κάποιο τμήμα δρόμου είτε ακόμη και από την οικοδομική γραμμή των κτιρίων. Στα σημεία αυτά επικρατούσε κυρίως η ακουστική επαφή μεταξύ των δύο ομάδων, ενώ στο μεγαλύτερο ποσοστό της διαδρομής καταφέρναμε να έχουμε και οπτική επαφή.  Η δράση ουσιαστικά αναπτύχθηκε συλλογικά, καθώς η μόνη οδηγία που δόθηκε ήταν ο στόχος να φτάσουμε στη θάλασσα. Η δράση είχε άμεσο αντίκτυπο στην εικόνα που είχαν οι κάτοικοι της περιοχής για το Μείλιχο. Το γεγονός ότι εμείς βρίσκαμε κάτι ενδιαφέρον σε ένα χώρο που γι’ αυτούς αποτελούσε κυρίως ενόχληση, δημιουργούσε μια πολύ έντονη αντίθεση ιδεών. Ξαφνικά η ποιότητα του τόπου άλλαξε γι’αυτούς. Και για εμάς. Οι περισσότεροι από εμάς, παρόλο που περνάμε από εκεί καθημερινά, αγνοούσαμε και την ύπαρξη αυτού του χειμάρρου. Και τώρα μέσα από τη δράση αυτή, άλλαξε τελείως η εικόνα μας για την πόλη. Μέσα από το παράδειγμα του Μείλιχου γίνεται έντονη η παρέμβση του ανθρώπου στη φύση, και αντίστοιχα της φύσης στον άνθρωπο.   Η δράση μπορεί να επαναληφθεί με την ίδια αρχική κατεύθυνση, αλλά και με μια πιο άμεση αλληλεπίδραση των δύο ομάδων. Η ομάδα που θα περπατά στο χείμαρρο μπορεί να δίνει οδηγίες στην άλλη για το πώς θα διατηρήσουν συνεχή επαφή, ή ακόμη οι δυο ομάδες θα μπορούσαν να επικοινωνούν με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, χωρίς κάποιο στόχο. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να πετούν πράγματα η μία στην άλλη, ή να μιλούν χωρίς κάποιο συγκεκριμένο θέμα, απλά για να διατηρούν ένα σύνδεσμο επικοινωνίας. 
Περπάτημα 2: Ανεβαίνοντας το Διακονιάρη
Σημείο συνάντησης ήταν ένα σούπερ μάρκετ, στο οποίο μπήκαμε και κάναμε ένα μικρό περπάτημα, με αφορμή την ιδιαιτερότητά του να ονομάζει «οδούς» τους διαδρόμους του. Στη συμβολή δύο διαδρόμων-οδών στηθήκαμε και σχηματίσαμε ένα κύκλο. Όση ώρα σταθήκαμε εκεί, εκφράσαμε ο καθένας τα αισθήματα που του δημιουργούσε η δράση. Οι περισσότεροι νιώθαμε αμηχανία, τόσο για το γεγονός ότι αποτελούσαμε ενόχληση για τους πελάτες, όσο και γιατί όλοι όσοι βρίσκονταν στο κατάστημα μας κοιτούσαν περίεργα!Το περπάτημα οργανώθηκε στις εκβολές του Διακονιάρη, ο οποίος τώρα είναι καλυμμένος από δρόμο. Τα έργα κάλυψης του ποταμού ήταν σε εξέλιξη όταν πραγματοποιήθηκε  η δράση, γεγονός που δημιούργησε μια ενδιαφέρουσα αίσθηση σχετικά με το προσωρινό και το πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η εικόνα της ίδιας δράσης σε διαφορετικές μέρες. Η εικόνες στην αρχή του περπατήματος δε θύμιζαν σε τίποτα ποτάμι, περισσότερο ο χώρος έδινε την εικόνα ενός απέραντου εργοταξίου. Πρόκειται για μια τελείως αστική περιοχή. Κατά τη διάρκεια του περπατήματος σχηματίστηκαν πολλές μικρές ομάδες που έδρασαν ανεξάρτητα η μία από την άλλη. Ωστόσο, σε κάποια σημεία, τα διαφορετικής φύσης αντικείμενα που βρίσκονταν στο χώρο έδιναν αφορμές για αυτοσχέδιες δράσεις, τόσο από εμάς όσο και από τους περαστικούς. Στα σημεία αυτά όλοι άλλαζαν το ρυθμό του βαδίσματός τους και στέκονταν είτε λαμβάνοντας συμμετοχή σε κάποια μικρή δράση, είτε παρακολουθώντας ως θεατές. Χαρακτηριστικότερη ήταν το παιχνίδι κάποιων παιδιών που σκαρφάλωναν σε λόφους σχηματισμένους από χώμα και έπαιζαν πάνω σε αυτούς, αλλάζοντας τελείως τη φύση τους. Δοκιμάσαμε κι εμείς να συμμετάσχουμε στη δράση τους,  σταθήκαμε στο σημείο για αρκετή ώρα. Μια ακόμη δράση που συμμετείχαμε οι περισσότεροι ήταν ο σχηματισμός μιας γραμμής-τείχους κάθετης στην κοίτη του ποταμού, μπροστά από μια μεγάλη λακούβα.  Συνεχίσαμε το περπάτημα και σε κάποια σημεία είχαμε επαφή με νερό, γεγονός που θύμιζε ότι κάποτε εκεί ο χώρος ήταν πολύ διαφορετικός. Η δράση παρόλο που είχε κοινή βάση με τη δράση στο Μείλιχο, δε θύμιζε σε τίποτα εκείνη τη διαδρομή. Ούτε ο χώρος, αλλά ούτε και ο τρόπος που εμείς αλληλεπιδρούσαμε μεταξύ μας. Έμοιαζε περισσότερο με μια πορεία χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Αν επαναλαμβανόταν η δράση θα πρότεινα οι συμμετέχοντες να κινούνται είτε σε μια γραμμή ακολουθώντας ο ένας τον άλλον, είτε σαν δύο ή περισσότερες γραμμές που θα κινούνται σε παράλληλες πορείες. Έτσι, θα γίνεται ένας συσχετισμός με την πορεία του ποταμού, η οποία δεν είναι πια εμφανής και θα επανασχεδιάζεται έντονα το τοπίο, τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά.

Περπάτημα 3:
Κατά μήκος της περίφραξης του χώρου του λιμανιού

Το περπάτημα ξεκίνησε με την οδηγία να πραγματοποιηθεί κατά μήκος των γραμμών του τραίνου, ανάμεσα στη σιδηροδρομική γραμμή και την περίφραξη του λιμανιού. Φτάνοντας στο σημείο που είχαμε ορίσει κάναμε κάποια σχόλια για τη διαδρομή που προηγήθηκε, και οργανώσαμε όλοι μαζί τη συνέχειά της. Προσμετρώντας όλες τις γνώμες που ακούστηκαν, χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Θα κάναμε την ίδια πορεία με την προηγούμενη, προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η μία ομάδα περπάτησε μέσα από την περίφραξη, και όσο μπορούσε κοντά σε αυτήν και η άλλη στο ίδιο μονοπάτι, δίπλα στις γραμμές του τραίνου. Αναπτύχθηκε μεταξύ των ομάδων ένα σενάριο αλληλεπίδραση κατά το οποίο η μία ομάδα έδινε οδηγίες για την εξέλιξη του περπατήματος στην άλλη. Οι οδηγίες αυτές αφορούσαν το ρυθμό κίνησης, τη στάση και τη συμπεριφορά της ομάδας που βρισκόταν απέναντι. Η ομάδα που περπάτησε μέσα στο λιμάνι, αντιμετώπισε δυσκολία στο να κρατήσει μια ευθεία πορεία και επαφή με την άλλη, λόγω της διαμόρφωσης του λιμανιού. Από τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές της ομάδας που βαδίσαμε δίπλα στο τραίνο, ήταν όταν πέρασε δίπλα μας η αμαξοστοιχία. Ξαφνικα, όλοι σταματήσαμε να βαδίζουμε, κολλήσαμε στη μάντρα και περιμέναμε να περάσει το τραίνο. Η γραμμική μας πορεία πλαί στις σιδηροδρομικές γραμμές, έκανε άμεσο παραλληλισμό με την πορεία που διαγράφουν τα τραίνα και το ίχνος που αφήσουν στην πόλη. Οι θεατές της δράσης δεν αντέδρασαν παράξενα, ίσως επειδή στο σημείο αυτό πραγματοποιούνται καθημερινά διαφόρων ειδών πορείες.  Αν ξανασχεδιαζόταν η δράση, θα πρότεινα μια ενιαία και όχι δύο διαφορετικές πορείες. Οι συμμετέχοντες να περπατούν ο ένας πίσω από τον άλλο και η αλληλεπίδραση να γίνεται μεταξύ τους από τον πρώτο διαδοχικά ως τον τελευταίο και αντίστροφα. Κάτι σαν χαλασμένο τηλέφωνο. Η οδηγία για τη συνέχιση να δίνεται από τον πρώτο στο δεύτερο, ο δεύτερος να αλλάζει κάτι και να τη λέει στον τρίτο κ.ο.κ. Έτσι, εκτός από τη γραμμική πορεία, εξελίσσεται και μια γραμμική διάδοση της πληροφορίας, που σχετίζεται με τις πορείες και το ίχνος που αυτές αφήνουν στην πόλη.   

Labels: discuss_walks, vana mavridou

vana mavridou 16:10 0 COMMENTS

17.6.08

perpatima 4



Δημιουργούμε ένα νοητό όριο.
Διαβάζει η μία αντικριστά από την άλλη, έχοντας τοποθετήσει τα σώματα μας - και τον λόγο μας - στις δυο άκρες της στοάς.
Ανάμεσά μας περνάει κόσμος, παρόλο που του κάνει εντύπωση το γεγονός, δε διστάζει να
παρεμβάλει το σώμα του σ'αυτή τη γέφυρα λόγου που έχουμε δημιουργήσει.
Αυτή η στάση που τοποθετήσαμε τα σώματά μας, δεν φαίνεται να επιρεάζει σχεδόν καθόλου την κίνηση των περαστικών με τη λεπτομέρεια ότι ίσως μερικές φορές την επιβραδύνει για λίγο.





Εδώ επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην πορεία που ακολουθούμε κ τις κινήσεις που κάνουμε, ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό καλύτερες συνθήκες ακουστικής του λόγου του διπλανού μας.
Περπατάμε ανά ζευγάρια ανάμεσα σε στοές κ διασχίζοντας δρόμους. Μέσα στις στοές , στο μεγαλύτερο μέρος τους, υπάρχει η δυνατότητα να ακούσεις τον άλλον καθαρά. Στο δρόμο αυτή η δυνατότητα χάνεται λόγω θορύβου κυρίως αλλά κ της κίνησης των αυτοκινήτων που σου αποσπά την προσοχή.
Εντοπίζουμε ένα σημείο όπου η ακουστική βελτιστοποιείται και το παρουσιάζουμε εδώ.
Μπαίνουμε στον κοινόχρηστο χώρο ενός κτηρίου, σ' ένα κενό κλιμακοστάσιο.

Labels: 4th walk, m.kanaki_k.leontiadou

ΚΑΣΣΙΑΝΗ_Leontiadou 13:19 0 COMMENTS

Δράση στο Μείλιχο

Εκδοχη 1


Εκδοχή 2


Η ποικιλία της μορφής στις όχθες του Μείλιχου ήταν η αφετηρία της δράσης. Το πρανές είναι άλλοτε διαμορφωμένο με φυσικό τρόπο, δηλαδή υπάρχουν αγριόχορτα, θάμνοι, καλάμια και άλλοτε έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες του αστικού τρόπου ζωής, οπότε γίνεται δρόμος, τμήμα γέφυρας ακόμα και όριο ιδωτικής περιουσίας. Προκειμένου να τονιστεί αυτή εναλλαγή των υλικών, η δράση πραγματοποιείται κατά μήκος του ποταμού.

Συμμετέχουν δύο δρώντες οι οποίοι βαδίζουν ο ένας στην κοίτη και ο άλλος στην όχθη. Οι δύο συμμετέχοντες διατηρούν παράλληλη πορεία, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν διάλογο μεταξύ τους, πετώντας διαδοχικά ο ένας στον άλλον ένα σκοινί. Το σκοινί αυτό αφήνει το ίχνος της παράλληλης πορείας και της επικοινωνίας τους. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής δίνονται οδηγίες από τον αυτόν που οργανώνει τη δράση.

Στόχος είναι να καλυφθεί με το περπάτημα όλος ο Μείλιχος. Η δράση λαμβάνει χώρα διαφορετικές στιγμές με τη συμμετοχή περαστικών. Υπάρχουν δύο εναλλακτικές υλοποίησης της δράσης, στην πρώτη περίπτωση συμμετέχουν ο οργανωτής και ένας άγνωστος, ενώ στη δεύτερη δύο περαστικοί οι οποίοι ακολουθούν τις οδηγίες που βρίσκουν στο σημείο της δράσης. Ο οργανωτής καλεί τον άγνωστο να συμμετάσχει σε αυτή τη διαδικασία δίνοντάς του συγκεκριμένες κατευθύνσεις, για την απόσταση που θα διανύσει, το πότε και το πού θα το δέσει. Οι δύο περαστικοί ελέγχουν ουσιαστικά ο ένας τον άλλον, προσαρμόζοντας τις οδηγίες στους δικούς τους κανόνες.

Το αποτύπωμα της δράσης παραμένει στο χώρο με αποτέλεσμα να επανασχεδιάζεται το τοπίο. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περαστικοί, είτε συμμετείχαν στη δράση είτε όχι, στέκονταν περισσότερο στο ποτάμι.

Labels: n.karampini_v.mavridou

vana mavridou 11:40 1 COMMENTS

Κείμενα για 2 περπατήματα

Δράση περπατήματος 1: κατεβαίνοντας τον χείμαρρο Μείλιχο.

Το περπάτημα ξεκίνησε συλλογικά από το καθορισμένο σημείο συνάντησης με οδηγία να προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε την κοίτη του χειμάρρου μέχρι να συναντήσει τη θάλασσα. Στην ουσία, δημιουργήθηκαν αυθόρμητα 2 ομάδες: η μία περπάτησε πάνω από το ποτάμι προσπαθώντας να το ακολουθήσει κατά μήκος, ενώ η δεύτερη περπάτησε μέσα στην ίδια την κοίτη του ποταμού. Για καθεμιά από τις ομάδες η εμπειρία της διαδρομής ήταν διαφορετική. Για τους μεν που περπατούσαν πάνω από τον ποταμό ή πλάι σ’ αυτόν: χαρακτηριστικό ήταν ότι προσπαθούσαν να διατηρούν πάντα επαφή με το ποτάμι- ηχητική κυρίως, καθώς αναγκάζονταν συνέχεια να αλλάζουν πορεία αφού συναντούσαν αδιέξοδα ή κλειστούς ιδιωτικούς χώρους (αυλές σπιτιών, περιφραγμένες οικοδομές). Εμείς ανήκαμε στην ομάδα που περπάτησε μέσα στην κοίτη. Χαρακτηριστικό της διαδρομής ήταν η διαρκής προσπάθεια να προχωρήσουμε είτε περνώντας από τη μία όχθη στην άλλη, είτε υπερπηδώντας εμπόδια. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της μετάβασης έντονη ήταν η αλλαγή της εικόνας του περιβάλλοντος της κοίτης, με ιδιαίτερο παράδειγμα τον καταυλισμό των μεταναστών. Οι δύο ομάδες ωστόσο, είχαν τις περισσότερες φορές οπτική επαφή μεταξύ τους και κυρίως στα σημεία των μικρών γεφυρών. Πολλές φορές υπήρχε η σκέψη από μέλη των 2 ομάδων να βρουν τρόπο να κατέβουν στην κοίτη ή να ανέβουν στην επιφάνεια του δρόμου. Εκατέρωθεν του ποταμού υπήρχαν κατοικίες των οποίων ο μόνος ομαλός τρόπος σύνδεσης με το ποτάμι ήταν κάποια μονοπάτια.

Δράση περπατήματος 2: από τις εκβολές του Διακονιάρη προς στις πηγές του.

Ξεκινήσαμε από τις εκβολές του Διακονιάρη, περνώντας αρχικά από το σούπερ μάρκετ του Βασιλόπουλου όπου συγκεντρωθήκαμε σε ένα συγκεκριμένο σημείο του σχηματίζοντας κύκλο, και παρατηρώντας τις αντιδράσεις των πελατών. Έπειτα συνεχίσαμε κατά μήκος των έργων κάλυψης της περιοχής του χειμάρρου. Χαρακτηριστική είναι η αίσθηση μιας περιοχής που αλλάζει και ότι τα όσα βλέπει κανείς γύρω του πρόκειται να «θαφτούν» κάτω από το δρόμο που κατασκευάζεται. Παρατηρούμε ότι ήδη υπάρχει μια εμπορευματικοποίηση καθώς κατά μήκος του νέου δρόμου, έχουν εμφανιστεί πολλά μεγάλα σούπερ μάρκετ. Η περιοχή που διασχίζει ο Διακονιάρης χαρακτηρίζεται από τις προσφυγικές κατοικίες αλλά και από νεόδμητες πολυκατοικίες. Σε κάποιες κατοικίες έχουν χρησιμοποιηθεί κάποια υλικά (μεταλλικές πόρτες, ξύλινες παλέτες) που με την επανάληψή τους δημιουργούν ένα είδος περίφραξης. Επίσης, στην επιφάνεια του δρόμου παρατηρούμε συγκεντρώσεις οικοδομικών υλικών σε σωρούς (σωλήνες, ξύλα, τσιμεντόλιθοι, λάστιχα, μεταλλικοί οπλισμοί). Παράλληλα, παρατηρήσαμε κάποιες αυθόρμητες δράσεις παιδιών που έπαιζαν σε κάποια σημεία των έργων (παιδί με καρότσι σ/μ, παιδιά σε αμμόλοφους, παιδιά με ποδήλατα) , καθώς το πλάτος του δρόμου και του κενού χώρου που υπάρχει δημιουργεί μια αίσθηση παιδότοπου αλλά και περάσματος-μεταβατικού χώρου-χώρου περιπάτου. Σε μία μεγάλη τρύπα επινοήθηκε μια μικρή συλλογική δράση- παράταξη σωμάτων μπροστά από αυτήν. Η διαδρομή τερματίστηκε σε τυχαίο σημείο, όπου υπάρχει οπτική επαφή με την κοίτη του ποταμού.

Labels: discuss_walks, e.karystinaiou_r.kouvara

ErnestinaKarystinaiou_RoulaKouvara 10:22 0 COMMENTS

3ο περπάτημα στο Διακονιάρη, 16/6/2008 (14/4, 16/5)

Επαναλάβαμε τη διαδρομή και παρατηρήσαμε ότι τα έργα κάλυψης του χειμάρρου συνεχίζονται, και ο χώρος πάνω από αυτόν αλλάζει σημαντικά.

Οι σωροί από τα οικοδομικά υλικά έχουν αυξηθεί και τα όρια του δρόμου μοιάζουν πιο σαφή.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής δοκιμάστηκαν κάποιες μικρές δράσεις σε σχέση με κάποια αντικείμενα που συνθέτουν την κατάσταση στην οποία είναι τώρα η περιοχη, τα οποία αποτελούν μνημονικό υπόστρωμα που πρόκειται να «θαφτεί». Οι δράσεις αυτές,που χρησιμοποιούν την κίνηση του σώματος σε σχέση με τις ιδιότητες των αντικειμένων, θα μπορούσαν να επαναφέρουν τη μνήμη της διαδικασίας κάλυψης μέχρι την ολοκλήρωσή της.


Σωροί από οικοδομικά υλικά









Περίφραξη-επανάληψη υλικών




Μικρές Δράσεις


Λεξικό Κινήσεων



Ανεβοκατεβαίνω




Ισορροπώ




Περπατώ




Σέρνω




Σέρνω - χέρι-χέρι




Τρέχω - πέφτω





Κάθομαι




Ξαπλώνω

Labels: e.karystinaiou_r.kouvara

ErnestinaKarystinaiou_RoulaKouvara 09:02 0 COMMENTS

EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
WORKSHOP

  • about
  • interview
  • walk 1
  • walk 2
  • walk 3
  • walk 4-5
  • discuss walks 1-3
  • walk action videos wiki
  • walk documentation

MAΘΗΜΑ
COURSE

  • the_walks
  • discuss_walks
  • instructions
  • see_this
  • hear_this
  • verbal_acts

MAΘΗΜΑ: ΕΡΓΑ
COURSE: PROJECTS

  • d.aidoni_l.anagnwstou_m.biza
  • e.karystinaiou_r.kouvara
  • eirini_marina_polina
  • x.vathi_n.kakali
  • KMwraitis
  • nora.demjaha

  • e.dimitropoulou_e.rembi
  • n.karampini_v.mavridou
  • PERIMPLAZONES
  • m.kanaki_k.leontiadou
  • m.triantafillidou_e.palaiologou_k.mwraitis
  • koukis_paneta_syriou
  • m.drakouli _i.tziantzi
  • vasilopoulou-tsopela

ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ
LECTURE REFERENCES

  • DEL.ICIO.US/KOUROS

ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
TEXTS

  • KEIMENA MAΘΗΜΑΤΟΣ
  • THE QUESTION OF "PUBLIC SPACE"
  • PUBLIC ART AS PUBLICITY
  • ΨΥΧΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
  • Frequently Asked Questions about the Public Domain
  • ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΟ: Η ΔΡΑΣΗ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ...

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
PARALLEL ΙNTERVENTIONS

  • vanda.chalyvopoulou
  • kostas.daflos
  • nikos.kazeros
  • panos.kouros
  • d.giannisis-p.kouros

Α-ΚΤΙΣΤΟ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ
UN-BUILT & COURSES

  • Α-ΚΤΙΣΤΟ
  • ΗΡΙΔΑΝΟΣ
  • ENTROPIC GARDENS
  • ARS_HISTORIA
  • PHOTOSHOP THEORY
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ: ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΥΤΟΠΙΕΣ & ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
LINKS-LABORATORY FOR VISUAL ARTS

  • CONSTRUCTING THE PUBLIC SPHERE (2007)
  • ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ (2006-07)
  • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ (2006-07)
  • ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ (2006-07)
  • ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (2005-06)
  • A COLLECTIVE MNEMONIC CONSTRUCTION (2005-06)

AΡΧΕΙΟ

  • 02/03/2008 - 09/03/2008
  • 09/03/2008 - 16/03/2008
  • 16/03/2008 - 23/03/2008
  • 23/03/2008 - 30/03/2008
  • 30/03/2008 - 06/04/2008
  • 06/04/2008 - 13/04/2008
  • 13/04/2008 - 20/04/2008
  • 20/04/2008 - 27/04/2008
  • 27/04/2008 - 04/05/2008
  • 04/05/2008 - 11/05/2008
  • 11/05/2008 - 18/05/2008
  • 18/05/2008 - 25/05/2008
  • 25/05/2008 - 01/06/2008
  • 01/06/2008 - 08/06/2008
  • 08/06/2008 - 15/06/2008
  • 15/06/2008 - 22/06/2008
  • 22/06/2008 - 29/06/2008
  • 29/06/2008 - 06/07/2008
  • 06/07/2008 - 13/07/2008
  • 13/07/2008 - 20/07/2008
  • 28/09/2008 - 05/10/2008