ΠΕΡΠΑΤΩ:
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


walk:
somatic | city reframing
somatic city | reframing

laboratory for visual arts | department of architecture | university of patras


see map

21.5.08













ΠΟΡΕΙΑ


Περπάτημα
Ποτάμι
Υπαρκτό_ανύπαρκτο_ανύπαρκτο_υπαρκτό_

Επανάληψη_ πορεία
Γραμμές_ Τραίνο
Αναπάντεχο συμβάν
Έκπληκτος ταξιδιώτης

Ανυποψίαστος περαστικός














ΔΡΑΣΗ


Σώμα_πόλη
δράση_καθρέπτης
Αιφνιδιασμός_Είδωλο
Καταγραφή_αντίδραση
Όψη_έκφραση

Υπάρχω_στάσιμη
Ακολουθώ_ κύτη
Παρακολουθώ_ ήχους

Λιμνάζουν_Ανέκφραστοι
Μολύνονται_αδιάφοροι
Ρέουν_αμήχανοι
Μηχανεύονται_υπερόπτες





Labels: x.vathi_n.kakali

X_Vathi 21:49 0 COMMENTS

20.5.08

Ενδιάμεση παρουσίαση - Παραλλαγή



Περπάτημα _ περίπατος

Περιβάλλον και άνθρωπος γίνονται ένα.






Concept: Παραλλαγή




Labels: fotis_ioanna_mairi

ioannamanana 13:55 1 COMMENTS


kapoies protes skepseis peri syllogis eikonon

alla ke ixon me apotelesma provoli ke anaparagogi ixon

"amesa sysxetismena" me ta data pou sylle3ame
i eikona mporei aneta na diastrevlothei

alla den pauei na exei sxesi me to input

mia "glossa" tin opoia meletame einai mia metafrasi


eikonon se alles eikones

Labels: Mixalis - Theodoros

livadiotis theodoros 11:03 1 COMMENTS

ΣΩΜΑ + ΝΕΡΟ

ενδιάμεση_παρουσίαση





1.






- ΠΥΡΗΝΑΣ ΣΚΕΨΗΣ













2. Τι κινήσεις κάνει το σώμα για να διασχίσει το νερό





2.α.


storyboard 1 _ ανθρώπινη γέφυρα


2.β.


storyboard 2 _ γίνεται μούσκεμα


2.γ.


storyboard 3 _ τοποθετεί αντικείμενα για να πατήσει


2.δ.


storyboard 4 _ πατάει από πέτρα σε πέτρα


(video-παλαιότερη ανάρτηση)







Labels: m.kanaki_k.leontiadou

Μαίρη 04:57 0 COMMENTS

19.5.08

endiamesh_parousiash




Μιμούμαστε τη ροή του νερού τοποθετώντας δύο ομάδες ατόμων μέσα και έξω από την κοίτη του ποταμού. Οι δυο ομάδες στέκονται κατά μήκος του χειμάρρου από τις πηγές του (θεωρούμε το Ολύμπιο θεραπευτήριο) μέχρι τις εκβολές.
Η μία είναι μέσα στο ποτάμι και η άλλη έξω παράλληλα με αυτό.
Σχηματίζεται έτσι μία ανθρώπινη γραμμή παράλληλα με αυτή του χειμάρρου στην οποία ένας άνθρωπος είναι μέσα στην κοίτη και ο επόμενος έξω από αυτή.
Τα υποκείμενα με μονό αριθμό βρίσκονται έξω από την κοίτη και αυτά με ζυγό αριθμό μέσα στην κοίτη.



Το πρώτο υποκείμενο από την πρώτη ομάδα παίρνει μια στάση σώματος την οποία πρέπει να αντιγράψει το πρώτο υποκείμενο από τη δεύτερη ομάδα.
Η στάση αυτή επιτυγχάνεται με μεγαλύτερη ευκολία από αυτούς που είναι έξω από το ποτάμι.
Η διαδικασία αυτή συνεχίζεται με τα υπόλοιπα μέλη των ομάδων κατά τη διάρκεια της διαδρομής.



Labels: koukis_paneta_syriou

alexandra syriou 23:51 0 COMMENTS

Διακονιάρης 2 περπατήματα


παράλειψη από προηγούμενο post- mikrh drash ston diakoniarh

Labels: e.karystinaiou_r.kouvara

ErnestinaKarystinaiou_RoulaKouvara 12:54 1 COMMENTS

18.5.08

περπατώ+παίζω+οικειοποιούμαι

Χώρος: σιδηροδρομικές γραμμές, λιμάνι _ΠΑΤΡΑ

Τον χώρο αυτό καθορίζουν αστικές συμβατικές δομές: ράγες, κάγκελα, αντικείμενα λιμένα.

συμβατικός: [<αρχ. συμβατικός < συμβατός < συμβαίνω]: -ή, -ό επίθ. (Κ -ή, -όν) ο καθορισμένος με συμφωνία: συμβατικές υποχρεώσεις | που ακολουθεί την παράδοση, την καθιερωμένη συνήθεια



[Το αισθητικό και το πολιτικό, Ανθολογία κειμένων από την Cobra στην Καταστασιακή Διεθνή, εκδόσεις Ελεύθερος Τύπος]

Μέσα από τον προβληματισμό γύρω από έννοιες όπως εφήμερο, οικειοποίηση, (επανα)σχεδίαση, επαναπροσδιορισμός, άκτιστο, και με άξονα τα παραπάνω κείμενα, οδηγούμαστε στη δράση: μία προσπάθεια δημιουργικής αλληλεπίδρασης, ένα σωματικό παιχνίδι σε διάλογο με τις δομές του χώρου.

παιζω-πορεία | play-walk

Labels: d.aidoni_l.anagnwstou_m.biza

melene 23:20 0 COMMENTS

Διακονιάρης 2 περπατήματα: 14- 4, 16-5


  • Στην περιοχή που περπατήσαμε, αυτή τη στιγμή γίνονται έργα, με σκοπό την κάλυψη του ποταμού Διακονιάρη, για τη δημιουργία παράλληλα και ενός δρόμου ακριβώς από πάνω του.
  • Περπατώντας κανείς κατά μήκος της διαδρομής πατάει ουσιαστικά πάνω σε ένα επίπεδο που πρόκειται να ¨θαφτεί¨ από το δρόμο που θα υπερυψωθεί. Η στάθμη του δηλαδή θα αλλάξει. Έτσι όσα αντικείμενα βρίσκονται εκεί, κατά μήκος της διαδρομής στο κομμάτι του δρόμου, και τα ίχνη τους θα εξαφανιστούν.
  • Ήδη στη δεύτερη διαδρομή που κάναμε, υπήρχαν κομμάτια του δρόμου που σε αντίθεση με την πρώτη διαδρομή ήταν αποροσπέλαστα, λόγω τις εξέλιξης των έργων. Έτσι, η πορεία μας μεταβλήθηκε σε εκείνα τα σημεία, προκειμένου να ακολουθούμε το ποτάμι. Όσο κανείς περπατάει, έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται σε κάτι το οποίο αλλάζει συνεχώς, και ότι αυτό δεν είναι αναστρέψιμο.
  • Ο ποταμός πρόκειται να εκτραπεί, προς τα έργα. Έτσι, η παλιά θέση του χειμάρρου, που κινείται παράλληλα στη διαδρομή μας θα ¨αδειάσει¨ και όλα τα στοιχεία που βρίσκονταν πάνω από αυτή (μικρά γεφυράκια), θα αποκτήσουν αόριστη χρήση.














  • Οι μικρές δράσεις που ακολουθούν αφορούν στο να αποδοθούν με ένα τρόπο σωματικό οι αλλαγές που θα συμβούν στο ποτάμι μετά την ολοκλήρωση των έργων (μέσω σωματικών κινήσεων που με κάποιον τρόπο αντιστοχίζονται σε αυτές).

Labels: e.karystinaiou_r.kouvara

ErnestinaKarystinaiou_RoulaKouvara 22:50 0 COMMENTS

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΒΑΔΙΖΩ ΚΑΙ ΑΓΓΙΖΩ

Valie Export, video, 3', 1969

Labels: hear_this, see_this

panos kouros 18:54 0 COMMENTS

1st walk_perpatwntas sto nero

Labels: 1st walk, m.kanaki_k.leontiadou

ΚΑΣΣΙΑΝΗ_Leontiadou 13:37 0 COMMENTS

EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
WORKSHOP

  • about
  • interview
  • walk 1
  • walk 2
  • walk 3
  • walk 4-5
  • discuss walks 1-3
  • walk action videos wiki
  • walk documentation

MAΘΗΜΑ
COURSE

  • the_walks
  • discuss_walks
  • instructions
  • see_this
  • hear_this
  • verbal_acts

MAΘΗΜΑ: ΕΡΓΑ
COURSE: PROJECTS

  • d.aidoni_l.anagnwstou_m.biza
  • e.karystinaiou_r.kouvara
  • eirini_marina_polina
  • x.vathi_n.kakali
  • KMwraitis
  • nora.demjaha

  • e.dimitropoulou_e.rembi
  • n.karampini_v.mavridou
  • PERIMPLAZONES
  • m.kanaki_k.leontiadou
  • m.triantafillidou_e.palaiologou_k.mwraitis
  • koukis_paneta_syriou
  • m.drakouli _i.tziantzi
  • vasilopoulou-tsopela

ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ
LECTURE REFERENCES

  • DEL.ICIO.US/KOUROS

ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
TEXTS

  • KEIMENA MAΘΗΜΑΤΟΣ
  • THE QUESTION OF "PUBLIC SPACE"
  • PUBLIC ART AS PUBLICITY
  • ΨΥΧΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
  • Frequently Asked Questions about the Public Domain
  • ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΟ: Η ΔΡΑΣΗ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ...

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
PARALLEL ΙNTERVENTIONS

  • vanda.chalyvopoulou
  • kostas.daflos
  • nikos.kazeros
  • panos.kouros
  • d.giannisis-p.kouros

Α-ΚΤΙΣΤΟ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ
UN-BUILT & COURSES

  • Α-ΚΤΙΣΤΟ
  • ΗΡΙΔΑΝΟΣ
  • ENTROPIC GARDENS
  • ARS_HISTORIA
  • PHOTOSHOP THEORY
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ: ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΥΤΟΠΙΕΣ & ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
LINKS-LABORATORY FOR VISUAL ARTS

  • CONSTRUCTING THE PUBLIC SPHERE (2007)
  • ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ (2006-07)
  • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ (2006-07)
  • ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ (2006-07)
  • ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (2005-06)
  • A COLLECTIVE MNEMONIC CONSTRUCTION (2005-06)

AΡΧΕΙΟ

  • 02/03/2008 - 09/03/2008
  • 09/03/2008 - 16/03/2008
  • 16/03/2008 - 23/03/2008
  • 23/03/2008 - 30/03/2008
  • 30/03/2008 - 06/04/2008
  • 06/04/2008 - 13/04/2008
  • 13/04/2008 - 20/04/2008
  • 20/04/2008 - 27/04/2008
  • 27/04/2008 - 04/05/2008
  • 04/05/2008 - 11/05/2008
  • 11/05/2008 - 18/05/2008
  • 18/05/2008 - 25/05/2008
  • 25/05/2008 - 01/06/2008
  • 01/06/2008 - 08/06/2008
  • 08/06/2008 - 15/06/2008
  • 15/06/2008 - 22/06/2008
  • 22/06/2008 - 29/06/2008
  • 29/06/2008 - 06/07/2008
  • 06/07/2008 - 13/07/2008
  • 13/07/2008 - 20/07/2008
  • 28/09/2008 - 05/10/2008