ΠΕΡΠΑΤΩ:
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


walk:
somatic | city reframing
somatic city | reframing

laboratory for visual arts | department of architecture | university of patras


see map

28.6.08

οδηγίες δρασης_ λιμανι Πάτρας_γραμμές τραίνου

_Η δράση πρέπει να πραγματοποιηθεί νύχτα.
_Απαιτείται ζυγός αριθμός γυναικών που θα πάρουν μέρος στην δράση.
_Οι γυναίκες που θα συμμετέχουν είναι απαραίτητο να φορούν σκουρόχρωμα ρούχα με Χτένισμα που να αποκαλύπτει το πρόσωπο τους.
_Συγκέντρωση στο σημείο όπου η Αγ. Νικολάου συναντά το λιμάνι και τις γραμμές του τραίνου.
_Ανίχνευση του χώρου ώστε να επιλεγούν θέσεις αντικριστές με κατεύθυνση προς την πόλη και την θάλασσα αντίστοιχα. Οι θέσεις πρέπει να είναι σε σταθερή απόσταση μεταξύ τους και σε απόσταση κοντά στις γραμμές τέτοια ώστε να μην χρειαστεί μετακίνηση όταν περνάει το τραίνο.
_Λαμβάνοντας την θέση τους στον χώρο πρέπει κάθε γυναίκα να κοιτά αντικριστά τα μάτια της απέναντι γυναίκας.
_Οι εκφράσεις του προσώπου τους πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λιγότερό επιτηδευμένες και θεατρικές.
_Θα πρέπει να παραμείνουν στις θέσεις τους ακίνητες και ανεπηρέαστες κατά την διέλευση του τραίνου διατηρώντας σταθερά το βλέμμα τους ευθεία
[αυτό αποσκοπεί στο να εμφανιστεί το πρόσωπο της γυναίκας που δρα στον επισκέπτη και να κλέψει προσωρινά το είδωλό του-αυτο που μέχρι πρότινος θεωρεί δικό του/ αναπόσπαστο τμήμα της ταυτότητας του].
_Αφού το τραίνο περάσει οι γυναίκες πρέπει να αλλάξουν θέσεις με τις απέναντί τους
[ώστε να έχουν πλήρη εικόνα της δράσης, και προς τις δύο κατευθύνσεις- θάλασσα και βουνό].

Μετά την διέλευση του τραίνου συγκεντρώνεστε και μετακινήστε στο σταθμό που μόλις έφτασε το τραίνο και καταγράφετε την εμπειρία σας.
αναζητάτε τους επιβάτες του τραίνου και τους ζητάτε την δική τους μαρτυρία επί της δράσης ενώ τους δείχνετε το κείμενο πολύ μόλις έχετε γράψει.
[αν η δράση γίνεται πρώτη φόρα. αν ο χρόνος δεν φτάνει για να καταγράψετε πρώτα την εμπειρία σας αντιστρέψτε την διαδικασία ώστε να σημειωθούν πρώτα οι μαρτυρίες των επιβατών. αν η δράση έχει ήδη πραγματοποιηθεί στο παρελθόν δίνετε στους επιβάτες αντίγραφο των προηγούμενων σημειώσεων.]

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι την ώρα της δράσης εσείς σχολιάζετε ένα κοινωνικό φαινόμενο. Καλείστε να αντιμετωπίσεται με σοβαρότητα το γεγονός και με υπευθυνότητα την δράση.

Μετά το πέρας της διαδικασίας αφήνετε αντίγραφο των οδηγιών αυτών καθώς και των σημειώσεων σε σημείο που κρίνετε πως είναι διακριτό και εύκολο να βρεθεί από όλους.

Να σημειωθεί ότι οι θεατές της δράσης είναι πολλοί :
-οι επιβάτες του τραίνου
-οι διαβάτες από το σημείο
-οι επιβάτες σε οχήματα επί της οδού Οθωνος Αμαλίας
-κάτοικοι των γύρω κτηρίων

Κάθε σχόλιο επί της δράσης από πάντως είδους θεατή είναι ευπρόσδεκτο.


Καθόλο τον χρόνο της διαδικασίας είναι πιθανό να ερωτηθείτε επί της δράσης για το ποιόν αυτής, σε αυτή την περίπτωση δίνετε στον ερωτών ότι προορίζεται να δοθεί και σε μελλοντικούς ενδιαφερόμενους της δράσης .

Labels: x.vathi_n.kakali

niki.kakali 21:10

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
WORKSHOP

  • about
  • interview
  • walk 1
  • walk 2
  • walk 3
  • walk 4-5
  • discuss walks 1-3
  • walk action videos wiki
  • walk documentation

MAΘΗΜΑ
COURSE

  • the_walks
  • discuss_walks
  • instructions
  • see_this
  • hear_this
  • verbal_acts

MAΘΗΜΑ: ΕΡΓΑ
COURSE: PROJECTS

  • d.aidoni_l.anagnwstou_m.biza
  • e.karystinaiou_r.kouvara
  • eirini_marina_polina
  • x.vathi_n.kakali
  • KMwraitis
  • nora.demjaha

  • e.dimitropoulou_e.rembi
  • n.karampini_v.mavridou
  • PERIMPLAZONES
  • m.kanaki_k.leontiadou
  • m.triantafillidou_e.palaiologou_k.mwraitis
  • koukis_paneta_syriou
  • m.drakouli _i.tziantzi
  • vasilopoulou-tsopela

ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ
LECTURE REFERENCES

  • DEL.ICIO.US/KOUROS

ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
TEXTS

  • KEIMENA MAΘΗΜΑΤΟΣ
  • THE QUESTION OF "PUBLIC SPACE"
  • PUBLIC ART AS PUBLICITY
  • ΨΥΧΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
  • Frequently Asked Questions about the Public Domain
  • ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΟ: Η ΔΡΑΣΗ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ...

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
PARALLEL ΙNTERVENTIONS

  • vanda.chalyvopoulou
  • kostas.daflos
  • nikos.kazeros
  • panos.kouros
  • d.giannisis-p.kouros

Α-ΚΤΙΣΤΟ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ
UN-BUILT & COURSES

  • Α-ΚΤΙΣΤΟ
  • ΗΡΙΔΑΝΟΣ
  • ENTROPIC GARDENS
  • ARS_HISTORIA
  • PHOTOSHOP THEORY
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ: ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΥΤΟΠΙΕΣ & ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
LINKS-LABORATORY FOR VISUAL ARTS

  • CONSTRUCTING THE PUBLIC SPHERE (2007)
  • ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ (2006-07)
  • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ (2006-07)
  • ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ (2006-07)
  • ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (2005-06)
  • A COLLECTIVE MNEMONIC CONSTRUCTION (2005-06)

AΡΧΕΙΟ

  • 02/03/2008 - 09/03/2008
  • 09/03/2008 - 16/03/2008
  • 16/03/2008 - 23/03/2008
  • 23/03/2008 - 30/03/2008
  • 30/03/2008 - 06/04/2008
  • 06/04/2008 - 13/04/2008
  • 13/04/2008 - 20/04/2008
  • 20/04/2008 - 27/04/2008
  • 27/04/2008 - 04/05/2008
  • 04/05/2008 - 11/05/2008
  • 11/05/2008 - 18/05/2008
  • 18/05/2008 - 25/05/2008
  • 25/05/2008 - 01/06/2008
  • 01/06/2008 - 08/06/2008
  • 08/06/2008 - 15/06/2008
  • 15/06/2008 - 22/06/2008
  • 22/06/2008 - 29/06/2008
  • 29/06/2008 - 06/07/2008
  • 06/07/2008 - 13/07/2008
  • 13/07/2008 - 20/07/2008
  • 28/09/2008 - 05/10/2008